Hoe noem je mannen die op vrouwen lijken of vrouwen op mannen?

Dat het gender niet precies te bepalen bij het uiterlijk (meestal kenmerkend in het gezicht) is zoals bij de leadzinger van Tokiyo hotel waar je niet goed kan zien of het een man of vrouw is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Dat heet androgyn, dat is iemand die met het uiterlijk een beetje tussen beide geslachten in zit.
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Metromannen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
dat is niet een man die op een vrouw lijkt, en al helemaal niet een vrouw die op een man lijkt.
een metroman is een goedverzorgde man.