Vinden jullie een elektrische tandenborstel een goede uitvinding, poetst dat nu echt beter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

We hebben er wel één thuis en iedereen heeft een eigen borstel. Maar ik poets liever met de hand en dat gaat me goed af. De laatste jaren ben ik gemiddeld twee minuten bezig bij de controle bij de tandarts, het ziet er altijd goed uit. Dus ik blijf voorlopig gewoon met de hand poetsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ja die snelle bewegingen kun je met een gewone tandenborstel niet halen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, je moet het leren te gebruiken, als je de kunst verstaat klopt het wel, maar dat is niet zo evident...

De mogelijkheid tot beter poetsen is aanwezig, maar dan moet je de kunst wel verstaan...

Maar het is een goede uitvinding, vooral voor de fabrikanten en reclamejongens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prima uitvinding XiniX. Vooral de pulserende werking van het ding.
AWM
14 jaar geleden
+1 voor de reclamejongens!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaah, de reclamejongens heerschen! Ik wou dat ik een reclamejongen was. Maar dat ben ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet zeker dat een elektrische borstel beter is dan een "analoge" borstel. gewoon rustig over je tanden laten gaan.
Het is echt een super uitvinding.
Sinds ik elektrisch poets, is de conditie van mij gebit stukken verbeterd.
Je haalt er bovendien meer plak af dan met een hand tandenborstel.
Ik ben blij dat ik die stap genomen heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het schijnt wel echt een stuk beter te poetsen dan als je het met de hand doet, dus wat dat betreft een prima uitvinding.
Ik zelf gebruik het niet, ik vind het erg onaangenaam, dat getril tegen mijn tanden. Maar voor de mensen die dat niet vervelend vinden, is het hartstikke handig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er poetst niks beter dan de elektrische borstel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn tandarts zei dat het nuttig zou zijn er een te kopen. Maar die promoot ook altijd een bepaald merk tandpasta, dus laat maar kletsen. Heeft ie zeker aandelen in. Maar ik vroeg het vorige week aan de mondhygiëniste. Zij verkoopt zelf electrische tandenborstels, dus dacht ik dat ze erg haar best zou doen me er een aan te smeren. Zij zei dat een electrische tandenborstel wel beter is omdat hij veel meer bewegingen maakt dan je hand in die 2 minuten. Maar zij vond het helemaal niet absoluut noodzakelijk er een aan te schaffen.
14 jaar geleden
Vóór ik de electrische had, duwde ik veel te hard op m'n tandenborstel, volgens de tandarts, en dat is slecht voor je tandvlees. Verder kom je door die kleine borstel veel gemakkelijker overal bij, zonder een breedbekkikker te worden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja is echt veeeeel beter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met name de sonische tandenborstel is dé uitvinding. Als je dat gewend bent, wil je nooit meer zonder.

Sommige mensen moeten wel wennen aan het getril, maar hij poetst nog schoner dan een plakcontrol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is wel goed maar licht eraan wat voor het is en of je goed doet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, een electrische poetst stukken beter. Maar je moet even goed twee maal daags blijven poetsen om je gebit gezond te houden.