Hoe kun je sneller op een natuurlijke wijze (zonder shakes) je spieren laten herstellen?

Bijvoorbeeld met welk soort voedsel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met eiwitten, koolhydraten en rust.

Eiwitten zijn voor je spierherstel en opbouw.
Koolhydraten zijn voor je energieherstel.
Rust is zodat je spieren de tijd hebben om dit herstel uit te voeren.

Een magnesiumsupplement kan ook helpen tegen de spierpijn, als je dit voor het slapen neemt slaap je ook beter.

Toegevoegd na 1 minuut:
Neem bijvoorbeeld een bak magere kwark met muesli of fruit na het sporten.
Ritsuka