welke plek doet meer pijn bij het zetten van een tattoo?

Hallo iedereen,

Ik ga binnenkort een tattoo laten zetten :D
Ik twijfel alleen nog tussen twee plekken:
Op mn borst (in t midden ongeveer ofzo?), of aan de zijkant van mn torso, ten hoogte van m'n hart (onder de oksel).

Ik vroeg me af welke van deze plekken het meest pijn doet :)?

ik ben trouwens een 17 jarige jongen, gemiddelde bouw en gemiddelde pijngrens.

Tips qua voor/na zorg zijn ook meer dan welkom :)

groetjes,
Dirk

p,s de tattoo zelf zijn twee zwarte streepjes (gelijkheid). Dus geen uitgebreide gekleurde patronen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Amadea
10 jaar geleden
Ga jij dan een tatoeage laten plaatsen omdat je zoveel mogelijk pijn wilt hebben?
Poet
10 jaar geleden
De plek die het minst pijn doet is op je vriend / vriendin

Antwoorden (1)

Op de bijgevoegde foto is te zien waar de mens over het algemeen het meeste pijn heeft bij het zetten van een tattoo. Let op! Bij iedereen is de pijngrens anders. Ik ken iemand die enorme (bijna ondraaglijke) pijn had bij het zetten van een tattoo aan de onderkant van zijn voet, maar iemand anders vond het absoluut meevallen! Neem dit dus met een korreltje zout.

In jouw geval zou dit dus betekenen dat de tweede optie het pijnlijkst is, omdat je zo dichter bij je oksel komt.

Het is handig om zelf nog even "pain scales" van tattoo's op te zoeken, typ dit bijvoorbeeld in op Google.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij mijn eerste bijgevoegde bron zijn trouwens ook tips te vinden voor als je een tattoo wilt laten zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
yo bedankt :)