Hoor je echt een soort gat te zien bij je vagina?

Ik kan nergens echt een antwoord vinden omdat ik niemand kan vinden met hetzelfde probleem als ik.

Ik heb dus al een tijdje het idee dat er iets niet klopt aan mijn vagina. Het is me dan na jaren ook nog nooit gelukt een tampon er in te krijgen, omdat ik gewoon geen idee heb waar het "gat" zit en ik hem niet zomaar ergens durf te duwen omdat het dan pijn doet. Als ik mijn schaamlippen opzij haal zie ik dan ook geen duidelijk gat, wel een soort inham maar daar stopt het dan ook gelijk weer door een soort weefsel dat het "gat" tegen houdt, lijkt wel. Ik kan wel ongesteld worden dus het bloed moet ergens uitkomen, maar toch heb ik het idee dat er gewoon iets niet helemaal klopt. Ook bestaat 'zelfbevrediging' niet echt voor mij, omdat het gewoon niet echt kan.

Ik heb wel eens porno gekeken puur om te kijken hoe een vagina er nou uit "moet" zien (ik weet dat die van iedereen anders is en er geen perfecte vagina bestaat), maar daar zie je dus ook dat de vrouwen altijd rondjes over hun clitoris wrijven en daar opgewonden van raken. Ik snap niet eens waar mijn clitoris zit! Hij is absoluut niet zichtbaar en ook niet voelbaar, ik heb alles al geprobeerd. Is dit voor iemand herkenbaar en kan degene mij misschien vertellen of dit wel normaal is? Ik ben trouwens nog maagd, kan het daar iets mee te maken hebben dat ik niet echt een gat zie bij mijn vagina?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
13.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/Vagina de clitoris zit ook een beetje verstopt onder een soort kapje.
Ritsuka
10 jaar geleden
wat gebeurt er als je voorzichtig een vinger in die inham probeert te doen? misschien moet je iets meer de hoek aanpassen
Ritsuka
10 jaar geleden
ik heb ook nog nooit van mijn leven een tampon er in kunnen krijgen hoor, ook al ben ik geen maagd meer.
ronron1212
10 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Antoni
10 jaar geleden
Op http://nl.wikipedia.org/wiki/Vagina staan ook duidelijke foto's en uitleg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pak eens een spiegel. Ga eens onderuit op bed zitten en zet de spiegel tussen je benen. Doe wat huid olie op je vingers en ga op onderzoek uit.
Trek je schaamlippen van elkaar en bevoel met je vingers je gehele vulva.
Door de olie, voelt het zacht en prettig aan.
Een goede kennis van je vulva draagt bij aan een goed sexleven later
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door veel te wrijven daar eventueel met een glijmiddel wordt het zachter en opener en ik weet zeker dat jij er dan met een vinger in kunt. Gewoon tussen je schaamlippen met je vingers de boel stimuleren.

Antwoorden (2)

Nee, een echt gat is er zo niet te zien, omdat je schaamlippen de ingang afsluiten.
Als je lekker ontspannen bent en je schaamlippen uit elkaar doet, zal je merken dat je steeds verder naar binnen kunt. Ontspannen is hierbij zeer belangrijk, want als je gespannen bent lukt het zeker niet. Ik ben over deze materie destijds met mijn dochters heel open in gesprek geweest, omdat zij in het begin ook niet wisten hoe het moest. Probeer het ook eens liggend op je bed met een spiegel tussen je bene, zodat je kunt zien wat je doet.
Succes, ennuh stop als het pijn doet.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! Helaas heb ik niet zo'n open relatie met mijn moeder en zou ik ook niet met een dokter o.d. hierover durven te praten.
Ritsuka
10 jaar geleden
heb je al eens alles met een spiegel bekeken dan?
en bekijk liever de pagina van wikipedia dan porno om te zien hoe het er uit ziet. porno is fantasie voor en door mannen gemaakt, niet realistisch. Ook dat wrijven zoals ze daar doen is overdreven
Dat je bij je clitoris niet echt een 'bobbel' voelt is heel normaal. Sommige vrouwen hebben daar wel een bobbeltje, maar bij veel vrouwen is het gewoon een gevoelig plekje.

En 'echt een gat' zie je vaak alleen bij vrouwen die er al wat kinderen uit gefloept hebben of al vaak seks gehad hebben, daar rekt het allemaal wat van op.

Als je durft, moet je er maar eens een flinke spiegel bij pakken. Die kun je gewoon op de grond leggen en er dan boven gaan staan, of tussen je benen houden.