Hoe krijg je 'okselkwabjes' weg?

Ik heb vetjes (kwabbetjes) tussen m'n arm en borst (zie afbeelding). Ik ben slank maar toch heb ik daar vet. Hoe krijg ik dit weg, zijn hier bepaalde oefeningen voor? Ik vind het zo lelijk, het weerhoudt me ook vaak om topjes te dragen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben het niet op de foto ;)
Ritsuka
10 jaar geleden
zorg dat je kleding aantrekt die bij je figuur past, de persoon op de foto heeft de jurk gewoon te strak zitten, waardoor de huid zo omhoog geduwd word.
Je kunt beter iets dragen met bandjes, of een t-shirt. Zulke topjes als op de foto zitten erg strak, zodat ze niet afzakken.
Ritsuka
10 jaar geleden
Je hebt een foto van de dames van de Victoria's Secret show als profielfoto, daar moet je jezelf niet meer vergelijken.

Antwoorden (3)

Het beste is denk ik in dit specifieke geval om te gaan trainen om zo wat spiermassa bij te kweken en het lichaam wat te 'tonen'. Goed eten en goed sporten kan voor een gezond lichaam en een slanke lijn zorgen, daarbij extra krachttraining / fitness en je hebt kans dat je daardoor die 'moeilijke' plekken iets kan veranderen in positieve zin.

Toegevoegd na 1 minuut:
En uiteraard door het sporten en eten iets lager in je vetpercentage proberen te komen. Een vetlaagje zoals jij aangeeft is overigens heel normaal, wil je dat kwijt dan moet je dus ook meer vet kwijtraken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je zegt zelf al dat het niet jouw foto is. Dus dan zie je ook dat je de enige bent. Iedereen heeft daar "ruimte" over omdat je anders je armen nauwelijks zou kunnen bewegen.
Dus je kunt er niets aan doen

Toegevoegd na 5 minuten:
je bent niet de enige dus, ik typte te snel
anneliez
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je bedoelt NIET de enige. ;-)
anneliez
10 jaar geleden
dank je ;) je hebt gelijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal mee eens. Als het strak zat kon je arm niet omhoog.
Goede BH aantrekken (bij heel veel vrouwen is dat het euvel), en zodra je die hebt verder accepteren wat je hebt.
Wat ik eens heb gelezen is dat je hiervoor oefeningen kan doen met kleine gewichtjes (1 of 2 kilo per gewichtje). Je pakt dan in elke hand een gewichtje, hang dan met je armen langs je lichaam en strek dan je arm tot deze gelijk is aan je schouder. Herhaal deze oefening bijv. 3x een minuut lang. Je kan dit bijv. per minuut afwisselen door je armen naar elkaar toe te bewegen als je ze ter hoogte van je schouder hebt.