Koorts kan zeker een gevoel van algehele malaise veroorzaken. Bijna iedereen met koorts voelt zich zo.
Aan de andere kant kan algehele malaise ook bestaan zonder koorts. Er bestaan duizenden oorzaken voor een gevoel van algehele malaise; dat zijn er te veel om zomaar op te noemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je! Kan koorts net boven de 38 graden dit gevoel ook veroorzaken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor, dat kan.
Gebruik je nog steeds de prednison? Het is namelijk ook een bijwerking van prednison.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik slik nog maar 10mg volgens mijn mdl arts kan ik daar geen koorts van hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, maar het malaise gevoel eventueel wel. Maar goed, langdurig koorts is daar ook een prima verklaring voor. Waar je koorts door veroorzaakt wordt durf ik inmiddels ook niet meer te zeggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh zo, ik begrijp het. Nee het is vreemd.. Heb nu al weken verhoging/koorts. Wat zou jij als arts nu doen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je doorsturen naar een internist, maar daar heb je natuurlijk niets aan.
Het spijt me, maar ik denk niet dat ik je verder kan helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan ik je nog laten weten hoe het afloopt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag, eventueel een persoonlijk berichtje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm hoe doe ik dat via de goede vraag app?