bij geen syntetische kleding heb ik steeds het gevoel dat er haren in mijn mond zitten. hoe komt dat en wat kan ik daar aan doen?

Bij het zoeken van kleren kan ik alleen maar syntetische kleren kiezen. Dat is echt een drama. Meeste kleren hebben ook andere stoffen waarvan ik dus weer die haren in mijn mond voel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat lijkt mij geen natuurlijke reactie.
Het is zekers geen allergie, daar deze zich anders manifesteren.
Denk aan huidaandoeningen en jeuk.
Persoonlijk zou ik eens een gesprek hierover aangaan bij je huisarts.
Het kan psychisch zijn, maar je weet het maar nooit.
Het lichaam kan soms vreemd reageren.