Hoe kom je aan iemand die gratis een tattoo ontwerp wil maken?

Dus ik bedoel zonder verplichtingen. Wil graag een tattoage. Maar heb een aantal ideeen in mn hoofd maar iemand moet me helpen met tekenen en idee uitwerken en het in 1 niet al te grote tattoo zetten. Waar vind ik iemand die dat kosteloos zonder verplichtingen wilt doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
NIET denk ik !

Antwoorden (2)

Bij de meeste goede tattooshops kan je dit gewoon laten doen. Het is sowieso altijd vrijblijvend. Gewoon meerdere plekken naar binnen lopen en informeren.
Anders als tweede optie kan je ook een oproep op marktplaats zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat dat wel een uitdaging is voor een student aan de kunstacademie, daar zitten creatieve mensen, waar er veel van ook kunnen en graag tekenen. Ik denk dat het voor z'n student een eer is als zijn/haar tekening op jouw lichaam verschijnt. Het enige dat daar dan waarschijnlijk tegenover staat, is een foto van het resultaat.