Ik heb op een jonge leeftijd (8,9)mijn neus gebroken en niet eens 1 a 2 jaarlater nog eens ge broken wat zou ik tegen deze misvormde neus kunnen doe?

zit al vele jaren opgescheept met deze neus en wil er dringend iets aan doen en als 16 jarige is dit natuurlijk erg storend

Toegevoegd na 55 seconden:
bij het zelf vertrouwen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga eens naar je huisarts hiermee en laat deze bekijken of het mogelijk is een operatie die verbetering brengt uit te voeren. Als dat mogelijk is, dan krijg je een verwijskaart, of voor de plastisch chirurg, of voor de KNO arts. Hou er wel rekening mee dat deze operatie waarschijnlijk niet in het verzekeringspakket valt en dat je dit dus zelf zal moeten bekostigen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!! :)

Andere antwoorden (1)

Tja dat wordt plastic chirurgen werk, maar aangezien je nog niet volwassen en uitgegroeid ben wachten ze daar denk ik liever mee
maar goed naar de huisarts is eerste stap.
Ook al kan je nu waarschijnlijk nog niet geopereerd worden, je leeftijd, toestemming ouders, financieen(dat valt vast niet onder het normale pakket ziekenfonds vrees ik)
en als je 18 wordt veranderd dat ook
Toch kan je alvast wel informatie en opties krijgen.