Wie heeft ook vaak (flikker)scotomen (zie toelichting) en wat hielp om deze te voorkomen of te minderen?

http://www.ntvg.nl/node/270112/print Hier staat wat het ongeveer is ;)
In het reguliere circuit van oogarts tot neuroloog enz, heet het ook wel "migraine sans migraine" en ben al grondig meerdere keren onderzocht. Helaas is de conclusie :" het is weliswaar geen psychosomatische aandoening, maar je zal er mee moeten leven, desnoods met pijnstillers als soms er wel hoofdpijn volgt."
Na onlangs tal van weken griep gehad te hebben, met ook de bekende hoofdpijn en koorts erbij, ook soort langdurige buikgriep (zonder braken) is dit nu een soms 2-3 per dag terugkerend restant.
Huisarts heeft intussen ook geen pasklare aanpak en opties meer, vandaar dat ik dit hier maar op GV vraag :)

Ps. verwijzingen naar een allopatisch geneesmiddel kan zelden in combinatie met de bloedverdunner (Marcoumar( die ik blijvend moet slikken, en tot dusver had ik geen baat bij homeopathie of andere alternatieve middelen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat heb jij voor huisarts in hemelsnaam??? Hy zou je preventieve medicatie kunnen voorschryven,let wel op dat ze samen kunnen met de medicatie die je al slikt! Heb zelf migraine en kan me er wel iets by voorstellen. Heel veel sterkte!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100