Als je echt heel erg veel afvalt kan het zeker zo zijn dat je neus kleiner wordt, maar dit merk je niet doordat de rest van je lichaam ook dunner wordt en je daar meer verschil ziet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je neus bestaat voornamelijk uit kraakbeen, dus nee, deze zal niet echt kleiner worden.
Hij kan wel anders van vorm lijken, als je bijvoorbeeld een smaller gezicht krijgt, doordat je vet verliest bij je wangen.
Maar de manier en volgorde waaop je vet verliest is per persoon verschillend.
Ritsuka
10 jaar geleden
Je neus bestaat voornamelijk uit kraakbeen en bevat minimaal tot geen vetcellen. Bij afvallen reduceert het aantal vet onder de huid. Hiermee gezegd is het dus niet mogelijk dat je neus kleiner kan worden.