hoe laat je een pijnlijke bult snel weg gaan?

Ik heb me vandaag gestoten en nu zit er een bult op mijn rug en dat is heel vervelend als je op een stoel moet zitten. Dus nu is mijn vraag, hoe gaat dit snel weg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Voor dit soort gevallen, gebruik ik altijd Traumeel zalf, dat uitstekend helpt tegen tegen pijnlijke plekken, bloeduitstortingen, kneuzingen ( gekneusde ribben) enz.
Hier zit o.a. ook valkruid in en smeelwortel.
Ik vind het een wondermiddel!
3x daags even insmeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het geen open wond is, dan helpt arnica creme of zalf dit snel te laten verdwijnen, dit komt omdat de doorbloeding door de arnica verbetert. Daarbij kun je overwegen hier arnica bij te slikken, dan gaat hij nog sneller weg.