Wat is er mis met je als je geurloos ben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niemand is geurloos. Dat je jezelf niet ruikt, wil niet zeggen dat er niet een geur is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar er ontstaat ook geur door bacteriën op je huid en in je zweet. En door omgevingsfactoren.
Als je geurloos bent ben je denk ik een kind, voor de puberteit maar na de baby-jaren die in een steriele omgeving leeft en niet zweet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je niet kan ruiken of als je zelf niet 'ruikt'?
Amadea
10 jaar geleden
Misschien heb je te lang neusspray gebruikt, babyface? Dan zijn de geurhaartjes in je neus kapot, en kan je (hopelijk tijdelijk) niets meer ruiken.

Het beste antwoord

Dan werken je zweetlieren niet en verspreidt je geen geur.