Hoge bloeddruk? Morgen 24 uur een kastje voor metingen. Is dat te doen?

Heb veel te hoge bloeddruk en moet van de huisarts 24 uur een kastje bij mij dragen die voor 24 uur 3 x per uur mijn bloeddruk gaat meten. Waarom geen medicijnen die dat doen? Zie er tegen op.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Ik heb het ook een keer gehad; stelt niks voor. Je krijgt een band om je arm, dezelfde als die je om je arm krijgt als de dokter je bloeddruk meet. Om je middel krijg je een kastje. Dat pompt overdag om het kwartier de band op via een slang onder je kleren, meet je bloeddruk en slaat die op; 's nachts gaat het wat minder vaak. Je merkt er niks van, ook je omgeving niet. Ik ben er de hele dag mee naar een bijeenkomst geweest en niemand heeft iets gemerkt.
Medicijnen kunnen geen bloeddruk meten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, wees maar niet bang. Ik ken verschillende mensen die het hebben gehad, valt alles mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad fluitje van een cent.
En daarbij, wat is nu helemaal een dag?