Kan verschillende cosmetica naar meerdere jaren je lichaam beschadigen?

ik zie best vaak dat mensen naar een paar jaar een grote rekening krijgen voor de cosmetica die die personen hebben gebruikt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Kun je de uitleg van je vraag nog een keertje uitleggen?
Ik snap het niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antwoordman: hij geeft zelf antwoord op zijn vraag: hij denkt van wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap er niks van..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NA een paar jaar ipv NAAR.. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je goedkope crèmetjes koopt van bijv. de Hema, dan is de rekening niet zo groot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jep, esmee, en die zijn nog goed ook, voor iedere leeftijd wat :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die zijn goed. Heb ik eens van een dermatoloog gehoord. En van het geld dat ik uitspaar kan ik lekker uit eten gaan :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel eens een ander merk gekocht, maar kwam telkens weer op die van de H.. terug.
Leuk dat je dermatoloog dat aangaf :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraagsteller, noem eens voorbeelden van cosmetica met nare gevolgen.. Kan me er nu weinig bij voorstellen.

Het beste antwoord

Het ene product is misschien beter dan het andere. Maar gebruik het zelf al jaren, het enige is dat je ouder wordt en rimpels krijgt. Maar zie dit niet als beschadigen.

Maar het is wel noodzakelijk dat je het er weer afhaalt en je gezicht goed moet reinigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik geloof je

Andere antwoorden (2)

nee, als je de cosmetica op de daarvoor bestemde wijze gebruikt, het zo nodig voor het slapen gaan weer verwijderd, en weggooit als de datum is overschreden, dan zie ik geen nadelige effecten, ook niet na jaren.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb er ook geen slechte ervaring mee +
Als dit al het geval zou zijn dan was er al lang een grote campagne geweest van huidartsen en warenwet.
En de producten verboden.
Antwoordt: Nee...