Kan je in 1 maand je armen breder laten lijken?

Ik ga nu een maand op vakantie, maar daar heb ik geen sportschool etc. Kan ik zonder apparaten in 1 maand mn armen breder/steviger/gespierder laten lijken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, dit kun je doen door middel van bi- en triceps-oefeningen. Echter, het vergt aanzienlijk meer tijd om resultaat te kunnen zien. Goede en veilige bi- en triceps-oefeningen kun je vinden op het internet.

Toegevoegd na 9 minuten:
Daarnaast kun je uiteraard contact opnemen met jouw sportschool. Jouw trainer kan jou, veilige en effectieve bi- en triceps-oefeningen adviseren zonder het gebruik van apparaten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Puur op eigen lichaamsgewicht kan je dat zeker doen. Veel mensen denken dat je armen er groter uitzien door een grote bicep, maar een getrainede tricep is dik twee keer zo groot als een bicep ;)

Maar in een maandje zul je niet veel resultaat zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Opdrukken met armen tegen het lichaam en optrekken aan een stang, tak of deurpost.
Dat zie je na een maand wel, vooral als je een voor en na foto maakt.