Mijn armen zitten nu vol met bultjes (zie foto) wat zijn dit voor bultjes?

Ze komen en gaan en komen daarna weer terug. Ik had het ook in de winter.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je waterpokken. Het gaat wel weg en komt dan niet meer terug. Als je al eerder waterpokken hebt gehad, kan het dus niet terug komen. Of je hebt een allergische reactie op iets waar je allergisch bent
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit lijkt niet op de waterpokken. Bovendien is waterpokken bijzonder zeldzaam bij een volwassen persoon.
Als het wel waterpokken zou zijn, dan had je advies moeten zijn, naar een dokter te gaan. Bij volwassen is kan dat namelijk een ernstig ziektebeeld zijn; in tegenstelling tot waterpokken bij kinderen. Ook zie ik geen tekenen van een allergische reactie...