Mijn borsten staan best ver uit elkaar! Wat nu?

Ik merk dat mijn borsten best ver uit elkaar staan en ik vind het echt niet mooi gaat dit ooit nog goed komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
29.4K

Antwoorden (4)

Waarschijnlijk kijk je bloot naar jezelf en vergelijk je met vrouwen met een bh aan. Met een bh kun je ze dichter bij elkaar krijgen dus ook jouw borsten zijn/lijken dan dichter bij elkaar.

Maak je nooit druk om iets in je lichaam waar je mee geboren bent, het verpest je leven!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geloof me, dat heeft iedereen! Je ziet het alleen nooit omdat iedereen push-up bh's draagt om zo een mooi decolletétje te krijgen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek een goede BH waarmee je een mooi decolleté creëert. Lukt dat niet, loop dan eens binnen in een goede lingeriezaak (zoals Livera of Hunkemüller) voor advies. Er zijn zoveel verschillende soorten en maten borsten én BH's, dat het zeker geen kwaad kan om eens advies te vragen aan iemand die hier verstand van heeft. De maat en de vorm van je borsten bepalen voor een groot deel welke BH jou het beste staat.

Er zijn ook diverse soorten corrigerende BH's. De bekendste is waarschijnlijk de push-up BH, maar er zijn ook minimizers en allerlei soorten voorgevormde BH's. Zo kun jij ongetwijfeld ook goede BH's vinden die jouw borsten de juiste steun geven en ze er mooi en welgevormd laten uitzien.

En op je vraag of het nog "goed komt" ... meid, het IS al goed! Wat is er mis met borsten die wat uit elkaar staan? Ik heb zelf een hele kleine cupmaat, maar de vorm is erg mooi en met een BH met wat extra vulling staan ze perfect bij mijn figuur. Mijn moeder heeft hele mooie, gemiddelde maat, maar heeft wel een stevige BH nodig omdat ze anders wat hangen. Een vriendin van me heeft vrij grote borsten voor haar figuur, maar met een goede BH valt dat veel minder op en heeft ze gewoon een mooie, volle buste. Mijn vader heeft er helemaal geen, maar zelfs dát staat hem perfect ;-)

Nee, even serieus: iedereen is anders, je hebt lange en kleine mensen, dikke en dunne. Je hebt vrouwen met brede heupen en een smalle taille, vrouwen met een recht figuur en vrouwen met een buikje. En wat de borsten betreft heb je kleine, grote, ronde, puntige, hangende, met grote of kleine tepels, een opvallend donker tepelhof of een vrij klein tepelhof, asymmetrische borsten en zelfs vrouwen zonder borsten. Het is allemaal even mooi, even uniek en even goed passend bij de persoon.

Of jouw borsten nog gaan veranderen van vorm, dat valt niet te zeggen. Als je nog in de puberteit bent waarschijnlijk wel. Verder verandert de vorm van je borsten vaak tijdens en na een zwangerschap en/of periode van borstvoeding, en ook rondom de menopauze. Daarnaast kan aankomen of afvallen in gewicht bij sommige vrouwen ook veel invloed hebben op (de maat van) hun borsten.

Ga jezelf niet wijs maken dat er iets mis is met je borsten omdat ze wat uit elkaar staan. In de eerste plaats staan ze bij elke vrouw wat uit elkaar, en in de tweede plaats bestaat er niet zoiets als een gemiddeld of ideaal lichaam. Wat het mooie is aan ons lichaam, is juist dat iedereen anders en iedereen uniek is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is erotisch voor de meeste mannen dat je borsten uit elkaar staan, maak je dus daar geen drukte om. Daarbij heeft het evolutionair ook een functie. Als je ooit jou zuigeling (baby) in je arm legt, kan die onmiddellijk aan je tepel, mooi toch?