Hoe kan ik jeuk in de mond (gehemelte) door hooikoorts tegen gaan?(zie uitleg)

Ik gebruik tabletten van de huisarts, die helpen heel goed, alleen niet tegen de jeuk in mijn mond.
verder gebruik ik ook oogdruppels en neusspray, ik heb mijn hele leven al last van hooikoorts, maar jeuk in de mond heb ik nog niet eerder gehad.
wel bij tomaten (allergie) maar niet bij hooikoorts,
het is erg vervelend.

zijn er ook tabletten die helpen tegen jeuk in de mond, die je moet opzuigen of zo??
ik wil er graag van af! ik word er gek van.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zeer (letterlijk) herkenbaar! Met name dan ook zachte deel verhemelte dat zo jeukt en dat zelfs met een tandenborstel proberen te "krabben" hooguit voor kotsneigingen zorgt? Em zit de jeuk ook al richting gehoorgang en neig je tot walgelijke keel-geluiden uitstoten? ;) Voor zeer kort hielp gorgelen wel , maar dan met die echte Spa-rood...voor de rest hielp niets echt langdurig. Maar sinds ik ben overgestapt op DES-Loratine (hier ook wel Aerius genoemd) is de jeuk behoorlijk minder!! Probeer het eens na overleg met je HA of allergoloog? Succes! http://nl.wikipedia.org/wiki/Desloratadine

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100