Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een vaginale infectie van een andere vrouw/meisje overnemen van gepaste slipjes in kledingzaken?

Een vriendin vertelde me dat ze bikini's en onderbroeken altijd past over haar eigen ondergoed heen uit angst voor infecties... Maar kan je eigenlijk wel, zo een infectie oplopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
794
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt me ook de bedoeling dat je zo past...uit hygienisch oogpunt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies, er staat ook zo'n bordje in de lingeriezaak waar ik kom. Vreemd als jij dat anders zou doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vroeger zat er altijd een plastic "kruis" in een slip, die zat er in om te kunnen passen, na aankoop kon je die verwijderen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De vraag is wrs meer: heeft de vriendin gelijk dat ze dit doet uit dít oogpunt, of is het enkel het hygiëneoogpunt dat hier belangrijk is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het schijnt dat slipjes en bikini broekjes. Een van de grootste bacteriebronnen in de kleding industrie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Infecties oplopen op die manier zal zo gauw niet gebeuren, maar het is natuurlijk wél zo fris om inderdaad onderkleding te passen over jouw eigen onderkleding.
Je moet er toch niet aan denken dat iemand het bikinibroekje, dat jij gaat passen, heeft aangehad direkt op haar misschien wel ongestelde en/of ongewassen edele delen.........
En geloof me, er lopen viezerikken rond...............ook "dames".
(Lees meer...)
jc54
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amen.... Lijkt me ook wel erg logisch...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Extra tip dus; na het kopen eerst wassen voor je hem aan doet (blijkbaar zijn er toch mensen die ze passen zonder hun eigen ondergoed aan)..bah

Andere antwoorden (1)

Je mag ondergoed en bikini's e.d alleen maar passen OVER je eigen ondergoed heen
Beetje vies lijkt mij als jan en alleman het zo maar even past
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding