hoe kan ik stoppen met lachen?

Op school moeten we nu heel veel presentaties presenteren, vroeger kon ik dat zonder lachen, maar nu schiet ik in de lach en kan ik niet meer stoppen, zodat ik ook me tekst niet kan afmaken. Ik heb al heel veel geprobeerd zoals richten op een punt en denken dat een familielid overleed ofzo iets, toch blijf ik lachen, binnenkort moet ik een hele belangrijke presentatie doen en ik mag echt niet lachen ! Maar hoe ?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarover ben je onzeker)???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over dat ik ga lachen.. ;p

Het beste antwoord

Omdat je de heletijd bezig bent met proberen niet te lachen, dan lukt dat ook niet.

Als je serieus aan het presenteren bent, en ook echt in je presenatie zit en ermee bezig bent hoort dat vanzelf over te gaan. Blijf gewoon rustig, er is niks ergs aan presenteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Dat lijkt mij ook. Als je een presentatie goed hebt voorbereid, wil je ook laten zien wat je hebt gepresteerd door een uitstekende presentatie te geven. Als je dan zo maar gaat lachen, dan neem je je eigen werk niet serieus.