Ik nam een grote slok van thee die net was ingeschonken, hoe kom ik van de vreselijke pijn af?

Ik dacht dat het mijn thee was die al een tijdje stond, maar het was de thee niet net was ingeschonken. AU!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het beste is denk ik koel (maar geen ijskoud) water drinken. Verder vandaag maar ff geen warme dranken meer, dan is het over 1 of 2 dagen wel weer over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Yoghurt zuipen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een glas melk drinken.
14 jaar geleden
Met tandpasta insmeren, als het de mond is.
Slokdarm met ijswater koelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tip uit grootmoeders tijd! Heb je je mond verbrandt door wat dan ook, lik boter op of drink langzaam veel zoete room.
De pijn is verdwenen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals je alle brandwonden behandelt: met niet te koud water spoelen voor minimaal 10 minuten. En dan de mond even layen herstellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IJsthee van verse munt, met honing en ijsklontjes.