Hoe overtuig je iemand, waarvan diens persoonlijke hygiene zwaar onder de maat is, zonder die persoon -al te hard- voor de 'kop te stoten'?

Deze persoon heeft al diverse -hardnekkige- signalen gehad maar het gaat het ene oor in, andere oor uit. Deze persoon doet het af als onwaar. (en nee, ik ben het niet zelf:P)

Toegevoegd na 1 uur:
Correctie: Deze persoon heeft al diverse -hardnekkige- signalen gehad...
MOET ZIJN: Deze persoon heeft al diverse -hardnekkige- signalen en gesprekken daarover gehad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent al lang voorbij de signalen en hints en je moet zo iemand juist WEL hard voor de kop stoten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een lekker geurtje geven voor de meiden of jongens :p voor zijn/haar verjaardag

Antwoorden (3)

Sinds september 2010 kunt u via SMELL-WELL op subtiele wijze uw vrienden, kennissen, collega’s of partner attenderenop hun ‘Geurproblemen’.
Vertellen dat hij of zij onaangenaam ruikt (stinkt) blijft delicaat.

http://www.smell-well.net/nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is misschien ook wel een goed idee, heb even gekeken, en vervolgens moet in het bovenste invulvak de gegevens van de stinker en in het onderste vak de gegevens van diegene die het verstuurt? Nu alleen nog het juiste e-mail adres van de stinker en die zal er vervolgens eentje in de mailbox mogen 'verwelkomen' :P
Soms is het geven van signalen niet genoeg. Ga met deze persoon is rustig 1 op 1 zitten en vertel hem dat je dit niet zegt om hem/haar te beledigen, maar dat je dit zegt om te helpen. En geef aan wat er is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is al zo vaak gebeurt... helaas... Maar dit mens blijft volhouden dat het niet waar is. Die heeft een eigen waarheid hierin:( (Die van geen kant klopt)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb achteraf de vraag niet helder genoeg geformuleerd. Eens kijken of ik dat nog veranderen kan. Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat 'zonder al te hard voor de kop te stoten' zou ik schrappen als er al zoveel is gepraat. Geef een pakket maatregelen cadeau: zeep, shampoo en deodorant. Mocht dit nog niets uithalen, dan zit er niets anders op dan zelf de deodorantspuit ter hand te nemen ;;))
Subtiel wordt vaak niet opgepakt. Dus netjes, eerlijk en vooral ook concreet zijn. Wat valt je op en wat zou je willen zien. Dat hoeft niet bot te zijn.