Oude vriend terugvinden heb alles op lnternet geprobeerd weet woonplaats naam geboortedatum.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Probeer het via "oude" bekenden/familie of zoek op bijgaande site. Succes met het zoeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op internet alles al hebt geprobeerd is dat dus blijkbaar niet het medium om die oude vriend terug te vinden.
Aangezien je zijn woonplaats weet, is het dan misschien een goed idee om eens in een plaatselijke supermarkt een briefje op te hangen met de vraag wie hem kent en of diegene jullie weer in contact kan brengen? Of misschien een speur-advertentie in de plaatselijke krant?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie owie al geprobeerd ?

het ligt ook aan de leeftijd van diegene die je zoekt
als je er vanuit gaat dat deze meneer of mevrouw geen internet heeft vanwege hoge leeftijd
dan vind je ook weinig informatie
14 jaar geleden
Gewoon ter plaatse gaan vermist je het adres hebt .