Nee,dat is alleen maar weggelegd voor bijzonder sensuele dames.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar ze kunnen het wel allemaal leren;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja elke vrouw kan squirten maar niet elke man kan dit een vrouw laten doen. Nog afgezien van het feit dat er ook personen (M/V) zijn die het smerig vinden.
Diegenen die, zich net als ons, in de swingersscene bevinden, weten dat het zo is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Lees sharona's antwoord net, helemaal mee eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja iedere vrouw kan dat leren, iedere vrouw kan dat in principe... Elke vrouw kan ook split en spagaat, maar of dat in praktijk zo is, is dan weer een andere vraag... En sommige moeten eerst oefenen, net als bij spagaat en split... En sommige vrouwen leren het nooit, ook net zoals split en spagaat... Maar in principe zou elke vrouw het moeten kunnen, net als bij split en spagaat...

En de een vind split en spagaat het einde en een ander moet er niets van hebben, zo ook met squirten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Squirten is als een vrouw klaarkomt en er net als bij een man een straal vocht uitkomt. Dat is trouwens geen sperma of urine. Volgens de wetenschap zou het gaan om
'aanzienlijke hoeveelheden helder vocht uit de paraurethrale klieren'. Die noemen het 'vrouwelijke ejaculatie'. Maar wat dat vocht dan wel is zijn ze nog niet
helemaal uit. Het is een helder en kleurloos en smaakt ook niet echt ergens naar. En waar het nou precies vandaan komt....
Wat wel duidelijk is: er zijn niet veel vrouwen die spontaan kunnen squirten. Je moet wel heel vochtig worden en dan ook nog zo heftig klaarkomen dat die straal er met kracht uitsquirt.