Kan ik beter voor of na het leren sporten?

Voor de beste concentratie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
na het sporten want dan is je energie eruit want anders zit je de hele tijd te klooien met paperclips , elastiekjes etc dat heb ik dan vaak.

Antwoorden (3)

Dat moet je zelf uitproberen. Sommigen krijgen van sporten juist energie, en kunnen dan wel wat studieboeken aan. Anderen worden lekker loom na het sporten, en dan valt het niet mee om nog in de boeken te duiken. Zoek dus uit wat het beste bij jou past
anneliez
11 jaar geleden
Na het sporten,want dan is je brein ook in beweging geweest,en gaat het opslaan van stof gemakkelijker.Wat je ook kan doen is in de ochtend leren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik persoonlijk probeer s'ochtends te studeren dan een kleine pauze houden en weer studeren. s'Middags ga ik sporten en na het eten weer studeren.

Elk is verschillend, maar weet dat het brein s'ochtends het actiefst is omdat het rust heeft gekregen en veel drinken is ook aangeraden.