wat is die bolt op mijn lies boven mijn penis?

Ik heb zo een bolt boven in de rechterkant van mijn lies.

Ik weet niet wat het is en zou dat graag willen weten.

ik heb gehoord dat dat misschien een operatie nodig heeft maar ik kan niet naar de dokter door gebrek aan middelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
Bult daar? Kan liesbreuk zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat is dat en hoe komt dat?
Ritsuka
11 jaar geleden
wat is google toch handig:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liesbreuk
http://www.youtube.com/watch?v=MOvO5DOiARY
http://www.umcn.nl/Zorg/Ziektebeelden/Pages/Liesbreuk.aspx

Antwoorden (2)

Het zit op de plaats waar een liesbreuk kan zitten. Is hij pijnlijk bij niezen of anderzins druk uitoefenen? Zo ja, moet ik je toch adviseren bij je huisarts langs te gaan.
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bestaat er echt geen andere oplossing voor? en wat als het niet pijn doet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat kan ik nog doen? en wat als het geen pijn doet?
Cryofiel
11 jaar geleden
Altijd laten controleren. In het ergste geval komt er een stuk darm door de liesbreuk heen, wordt afgeklemd, en sterft af. Dan heb je een zeer ernstige situatie te pakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Echt even naar je huisarts hiermee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.medicinfo.nl/%7Be16b6c39-1e6a-460c-9f24-40c51adab5a0%7D
Gebrek aan middelen? Iedereen is verplicht je te verzekeren, tevens heeft iedereen recht op zorg.
Iedereen kan gewoon naar de huisarts om na te laten kijken. Dat je geen medicatie of operatie kan betalen (neem aan dat je dat bedoeld) wilt niet zeggen dat je geen arts kan zien.
Hij zal voelen en beoordelen wat het is. Waarschijnlijk zijn het je lymfklieren.. Toch wel gaan hoor