Hoe worden mijn heupen even breed als mijn schouders?

Ik heb dus echt een lelijk rechtfiguur, ik heb best brede schouders en echt smalle heupen ik vind het echt niet mooi. Het is ook moeilijk voor mij om broeken te kopen.. Maar wat voor oefeningen worden mijn heupen/dijen wat breder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Squats en lunges.
Je traint daarmee vooral je billen en je bovenbeenspieren. Ook aan de boven/zijkant van je benen.
Broeken zullen beter passen en als je het een tijdje volhoudt kijkt iedereen alleen nog maar naar je kont.

Het enige wat je nodig hebt zijn dumbbells (een stang is niet perse nodig)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat gaat niet lukken.

Je kunt denken: door veel te eten krijg ik wel een dikke kont.
Dat klopt, maar je krijgt dan ook vette armen en een dikke nek.
Ik zeg het maar even ronduit.

Bijna niemand is tevreden over haar figuur.
Heel veel vrouwen zouden stikjaloers zijn op een smalle taille en smalle heupen.
Jij kan heel veel dingen dragen die andere vrouwen met een dikke kont (lees: brede heupen) helemaal niet staan.
Smalle heupen, menig modefan ziet het als een zegen. Maar wie die gezegende genen mee heeft gekregen, kan daar heel anders over denken.
Dus zijn er kledingtips:
http://www.fashionchick.nl/styleguide/lichaamsvormen/smalle-heupen/29/

En je kunt wel oefeningen doen om je billen gespierder, steviger en voller te laten lijken..
http://www.trendystyle.net/beauty/invorm/billen.html