Waar kan ik het gedicht vinden van Addy; mijn lievelingsdag is een nieuwe dag?

Als vervolg op de vraag van Loes welke te snel weg was om het adres op Youtube te kunnen aanklikken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.youtube.com/watch?v=zPeqNAuo5ss

Hier dus...

Toegevoegd na 3 minuten:
Tot tranen toe geroerd...

Dank je wel Lieve Addy...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je Xinix, hij staat er nu goed op.

Andere antwoorden (1)

Weet niet of dit precies is wat je zoekt. Hoop het maar
Van lawaaifeest naar mist stilte!
Het oliebollen feest voorbij, knallende kurken, bruisende champagne en duizenden wensen, voor jou en voor mij, gaan met vuurwerk voorbij, om in januari tot rust te komen in een mist van stilte, lege dagen bewust geworden dat het leven is veranderd in niet weten wat er komen gaat, en toch vol vertrouwen opnieuw beginnen, zonder lawaai in stilte. In ons diepere zelf zoeken we het licht van ons eigen zijn, die vol zit met de wil om opnieuw te beginnen. Een nieuwjaar een nieuw begin. We zitten vast aan patronen, gewenning ritme`s, en als je doet zoals het was, is dat vertrouwd. Toch worden jij en ik stil en zwijgen soms, sprakeloos zitten we straks in een nieuwjaar,het oude voorbij en boordevol verwachtingen en wensen aan jezelf, niet wetend wat er komen gaat. De tijd voorbij. Het is een tijd van zwijgen, die ons hart met goud vervuld. Want elke gedachte of elke daad, uit het hart gegeven, maakt jou en de ander gelukkig. In stilte door bezinning en een goed gesprek met jezelf, ontstaan talloze nieuwe mogelijkheden. Liefde geven, geluk geef je door. Als je de weg niet ziet, zie je hem ook niet als je hem gaat. Als je de weg gaat is hij noch nabij nog veraf. Mensen die de zon in andermans leven brengen, zullen zelf ook haar stralen voelen. Het is zo mooi dit te mogen ervaren, elke dag opnieuw, zo maak je van elke dag je lieveling dag. Opnieuw zullen vele agenda's vol gezet worden, want een volle tijd moet opgesplitst worden. Probeer in zo`n agenda elke week een blad leeg te houden, er gaan nieuwe deuren open, en er komen nieuwe wegen. Het is geen kwestie van een tijd van komen en een tijd van gaan, maar een tijd van zijn. Er is weer een nieuwjaar en volgen ons levenspad, zoals die komt, in mooie gebeurtenissen en mindere, bewaar wat je leerde van het afgelopen jaar, alles is wit, alles in mist, in stilte een sprankelijk, nieuwjaar. Natuurlijk wensen we iedereen geluk, maar als je het hebt geef het dan door. Elke dag bewust van elke dag in harmonie met jezelf, is toekomst. Zo is dat voor mij, ik heb geen volle agenda meer, ik weet niet wat er in de zomer komt, misschien ben ik er dan niet meer. Het ziek zijn heeft mij bewust gemaakt maar ik geniet van het leven elke dag opnieuw, en zoals Winnie de Phoe zei; ik maak van elke dag mijn lievelingsdag. Geniet van de stilte, en voel je eigen stille kracht. Ik geef jullie mijn hart en mijn glimlach. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat eigenwijs deze bedoeld
http://www.youtube.com/watch?v=zPeqNAuo5ss