Kennen jullie 'onze' Addydevries nog van GV?

Ik kon het niet laten, en ik hoop van ganse harte dat deze 'vraag' een week mag blijven staan.
Addydevries is een oud GVer, ik stuur hem regelmatig een bericht en krijg er ook bijna wekelijks een terug.
Het is gekomen door een mail die ik naar hem stuurde met de vraag hoe het met hem ging.
Addy is nl 24 uur per dag bedlegerig geworden, door een compilatie, zoals hij dat noemt, van ziektes.
Addy wordt niet meer beter....de artsen hadden hem vorig jaar al opgegeven, maar hij wilt nog niet tussen zes plankjes, zoals hij zegt.
Hij schrijft veel gedichten en heeft sinds vorige week een eigen nieuwsbrief, waarin stond dat iemand een gedicht van hem op youtube heeft gezet.
Hij is tè vermoeid om soms nog te reageren en vooral hier, op GV.
Nu wil ik heel graag die gene die Addy kennen, en natuurlijk ook de anderen, laten meegenieten van deze mooie muziek met gedicht, duurt 3 min.
HET IS NIET MIJN BEDOELING OM HIER PUNTEN VOOR TE GEVEN OF TE KRIJGEN, ik wil iedereen laten genieten van Addy.
Zijn spreuk: Elke dag is mijn lievelings dag.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit zijn Addy zijn lievelings voorjaars bloemen.

Toegevoegd na 18 minuten:
Nog een nieuwe poging
http://www.youtube.com/watch?v=zPeqNAuo5ss

Weet jij het antwoord?

/2500

Hij is ongeneeslijk optimistisch zei hij... Laatst had ik hem ook nog eens gemaild... Ik vergeet je niet ADDY... toy toy toy... Toegevoegd na 23 minuten: Dit is LIEFDE, dat voel je en ik ben tot tranen toe geroerd... Dank je wel... Addy, ik zou willen dat ik het net zo goed kon als jij, je bent mijn voorbeeld... :-))

Laten we allemaal alleen het plusje van goede vraag indrukken om aan te tonen dat we dit verzoek steunen. Toegevoegd na 5 minuten: En geen plusjes bij de antwoorden.

ja... ikadydevries... ... ik ben altijd blij iets van of over hem te horen... ...een ongeneeslijke optimist... moge hij zo door gaan... love Deva

Fijn dat er altijd iemand aan je denkt. Moderators namens ons allen dank dat jullie deze vraag laten staan. Is een stuk waardering. Addy als je dit leest heel veel sterkte.

Addy, ik ken je niet maar ook ik wil je heel veel sterkte toewensen!

Ook ik heb nooit iets van Addy gelezen,is er nog iets terug te vinden misschien? En zijn nieuwsbrief is deze voor ons toegankelijk? Verder wil ik ook Addy heel veel sterkte toewensen en dat vele zijn voorbeeld mogen volgen... Toegevoegd na 10 minuten: ik heb inmiddels zijn web-log gevonden:

Bronnen:
http://ikkeaddydevries.web-log.nl/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100