Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb ik migraine??

Hallo iedereen,

Ik heb nu al een paar dagen telkens een bonzende pijn ( hoofdpijn ) aan één kant van mijn hoofd. Ik zie dan ook soms een paar vlekjes enzo en dan heb ik gewoon zin om in bed te liggen. En de hoofdpijn krijg ik meestal als ik buk. Weet iemand of dit iets is met migraine of iets anders? Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
714
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat jij gwn heel erge hoofdpijn hebt.
Mijn moeder heeft migraine en heeft hier medicatie voor van de huisarts en die heeft tijdens een migraine aanval ook last van misselijkheid en soms ook braken,is overgevoelig voor geluid en licht(ook pijn en druk op de ogen)en dan moet ze echt in een stille,donkere omgeving gaan liggen.
Ook is ze soms bezweet en klam.
Jouw klachten vallen dus nog mee en waarschijnlijk op te lossen met een pijnstiller.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laurena migraine komt in allerlei gradaties voor en soms kan het heel erg zijn ZONDER braken en misselijkheid. Niet zomaar oordelen als je maar 1 verhaal kent!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is wel een verschil tussen oordelen en je mening geven.
Hoe is dit oordelen?? De vraag is heb ik migraine?(of iets anders)
Lijkt mij dat het wel meevalt,gelukkig maar,als ik zie hoe ziek mijn moeder ervan is.
Mijn oma en tantes hebben er ook regelmatig last van,dus dat is wat ik er van weet.
En het is goed bedoeld. Waarom zo'n onaardige reactie?:/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn man is net terug na een ziekenhuisopname van twee weken. Hij heeft een sinustrombose. Had ook veel hoofdpijn en auraverschijnselen. Op een gegeven moment kreeg hij ook uitvalsverschijnselen.
Moraal van dit verhaal: het is voor ons, met de gegeven informatie, onmogelijk om een diagnose te stellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je hebt inderdaad de verschijnselen die bij migraine passen, ga lekker naar bed, doe je gordijnen dicht en neem een pijnstiller (paracetamol). Neem morgen even contact op met je huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt ! Ik zal morgen wel naar de huisarts gaan !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beterschap.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt !

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding