Hoe weet je of je een gaatje hebt?

Ik heb de laatste tijd last van mijn kiesen als ik er heel hard op bijt. En ik heb er soms ook last van als ik iets zoets eet. Ik heb all op internet gezocht maar zomer geluk. Heeft iemand een idee over hoe ik weet of er een gaatje in m'n tand zit of niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
even tegen het scherm aan gaan zitten met de kant van je wang waar het zeer doet, dan zet ik mijn röntgen-addon aan

Antwoorden (3)

Niet afwachten, maar afspraak met tandarts maken. Als je een gaatje hebt moet je daar toch naar toe.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je naar de tandarts gaat weet je hete cht, daar kan geen google tegen op
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeer goede tip!
probeer bij de tand waar het pijn doet een zak spiegeltje eronder te houden.
(vergroot spiegeltje)

p.s. wel in een goed verlichte kamer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarvoor hebben we de tandarts.

Een klein gat kun je zelf nauwelijks of niet zien. Het is niet voor niets dat tandartsen naast de gewone praktijkverlichting nog een felle lamp hebben om in je mond te schijnen.
Computoon