Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je administratief medewerker combineren met een dierenartsenpraktijk? En wat voor opleiding is er voor nodig?

Ik zat te denken aan een opleiding voor administratief medewerker, en ik ben graag in de buurt van dieren. Ik zat te denken aan administratief medewerker bij een dierenartsenpraktijk. Welke opleiding is daarvoor nodig? Ik denk nu alleen niet dat ik op de middelbare school het goede profiel heb gekozen. Ik had NG gekozen, wel met het vak economie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zou kunnen beginnen met een opleiding basiskennis boekhouden en dan door kunnen gaan met het praktijkdiploma boekhouden
(Lees meer...)
ronron1212
11 jaar geleden
Een basisdiploma boekhouden is hier meestal voldoende echter zal een dierenarts eerder vragen om een opleiding paraveterinair zodat je ook andere werkzaamheden in de praktijk kunt verrichten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sluit me aan de reactie hierboven, want de receptie van een dierenartspraktijk is meestal niet echt druk, dus is het handig als je ook andere werkzaamheden uit kunt voeren. Tenslotte zijn de administratieve werkzaamheden die je daar zult moeten uitvoeren niet moeilijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
zonder boekhoudkundige kennis kun je geen boekhouding doen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding