Hoe werkt een aromabrander?

Dit is een houdertje waar je een waxinelichtje onder doet, en daarboven een kommetje.

Ik ben naar Egypte geweest en heb daar Essence olie gekocht.
Die man zei dat je dat ook kon verbranden zin zo'n dingetje.

Moet daar dan water in met 3 druppels olie, of alleen de olie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Ik heb ze zelf ook, werken fantastisch! Maar dat even ter zijde. Je moet er water in doen, en dan een aantal druppels, naar gelang je de sterkte wilt hebben.

Wel het bakje met water in de gaten houden, als het verdampt is, begint de overgebleven olie heet te worden en te plakken en als je het lang genoeg laat staan, stinken.

Hopelijk is het antwoord voldoende. Veel plezier ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kimath
11 jaar geleden
Bijna tegelijk :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Synchroon typen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thx

Andere antwoorden (2)

Je doet water in het bakje, met ongeveer 2-3 druppels olie erin.
Niet alleen maar olie doen, dat ruikt veel te sterk, en dan is je flesje zo snel leeg.

En goed opletten dat hij niet helemaal droogverbrand, dus niet erbij weglopen.
11 jaar geleden
ja daar doe je water in en wat druppels olie er bij ,als het water warm wordt ga je het ruiken