Wat gebeurd er met je als iemand drugs in je drankje stopt?

Afgelopen zaterdag ben ik uit gegaan en ik had om 11 uur bacardi cola op later op de avond rond kwart over 2 had ik een drankje besteld en na het aanpakken gelijk opgedronken als snel daarna voelde ik mijn benen zeer slap worden en begon ik dubbel te zien de vloer begon voor mijn gevoel te bewegen en uiteindelijk was ik helemaal me bewust zijn verloren voor een paar minuten. Nu ik eraan terug denk weet ik dat er die avond twee jongens naast me stonden en het was me al opgevallen dat ze me bekeken en ik zag ze een high five geven en precies erna werd ik onwel. Mijn vraag is: Zou er drugs in mijn drankje hebben gezeten? of zou het ergens anders door komen? Op de avond zelf voor het drankje had ik helemaal nergens last van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
11 jaar geleden
je hebt het drankje toch van de barman/vrouw gekregen?
en je hebt verder wel genoeg gegeten en gedronken die dag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik had genoeg gegeten die dag, maar het was er wel erg druk je stond tegen elkaar aan geplakt als je er even tussen door wou.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ja ik had het drankje gelijk aangepakt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het gelijk van de barman hebt aangepakt en hebt opgedronken,kunnen die twee jongens er nooit iets ingedaan hebben lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kans is niet zo groot dat de barman 'iets' in je drankje doet, tenminste als hij zijn baan wil houden.
Als niemand de kans gehad heeft om er iets in te doen blijft alleen over dat het 'verkeerd viel'. Als je niet vier uur later naakt in een vreemd bed wakker geworden bent zou ik het hele voorval maar vergeten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die barman geloof ik wel dat die het niet heb gedaan. ik heb wel even ermee in me handen gestaan en als het heel druk is en geduwd word aan alle kanten dan hou je automatisch dat drankje opzij en ik keek de andere kant op omdat iemand wat zei, toen ik weer terug keek zag ik die 2 jongens elkaar een high five geven. De eigenaars van de tent gebruikt ook drugs dus wie weet wat er achter de bar gebeurd. De week ervoor viel er ook al zo iets plaats dus daarom vraag ik me af of het nu weer is gebeurd. Ben niet bij een vreemde wakker geworden omdat ik naar iemand toe ben gelopen voor ik helemaal in elkaar zakte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een van de jongens heb me al eerder aangesproken en toen werd ik al gewaarschuwd voor hem. Zoals ik me toen voelde heb ik nog nooit mee gemaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat lijkt me nou niet een tent waar je nog vaker naar toe wil gaan. Of houd het op een watertje als je er weer bent, of leg een viltje op je glas als je niet drinkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist het eerst ook niet dat het er zo aan toe ging daar maar de volgende x ga k daar ook niet meer iets drinken. dan weet ik zeker dat het niet aan de alcohol ligt als ik dan niet lekker word.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Raar zaakje zou er maar niet meer komen,er zijn toch genoeg normale zaakjes om een drankje te drinken

Antwoorden (1)

Je geeft aan dat je het drankje meteen na het aanpakken opgedronken hebt. Het lijkt me dan niet waarschijnlijk dat iemand er dan drugs in kan doen. Je vertelt niet wat voor drankje het was. Zat er alcohol in? De verschijnselen die je had kunnen wel duiden op drugs, maar ook op (teveel) alcohol, helemaal als je dat misschien niet gewend bent te drinken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er wel eventjes mee in me handen gestaan je kent het wel beetje praten enz en dan af en toe een slokje. ik had die avond maar 2 drankjes op barcardi cola en het drankje wat ik bestelde was jilz. ik ben wel gewend om wat alcohol binnen te krijgen en weet ook wanneer ik moet stoppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, dan vrees ik dat het toch drugs waren. Volgende keer nog beter opletten; er lopen veel rare figuren rond! Wees voorzichtig.