Ik heb net voor het eerst mijn voorhuid over mijn eikel getrokken, daarbij is het me nu nog niet gelukt hem terug te doen, is dat een probleem?

mijn eikel is inmiddels al een uur ontbloot en ik krijg mijn voorhuid absoluut niet terug over mijn eikel, is dit een groot probleem?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
dat is volgens mij niet helemaal goed, lukt het echt niet om deze terug te krijgen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor het eerst? Vieze boel is het daar onder dan waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, het lukt echt niet, en nee die "vieze boel" valt reuze mee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe oud ben je?

Antwoorden (3)

Probeer het met wat vaseline, en ga " oefenen" onder de douche, dit had al veel eerder moeten gebeuren! Neem contact op met de huisarts, jouw voorhuid kan namelijk te nauw zijn waardoor het pijnlijk wordt. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is zeker een probleem als je voorhuid niet terug wil. Dat zou heel erg soepel allemaal moeten gaan.

Ik zou naar de huisarts gaan. Het is niet echt dat je perse die voorhuid nodig hebt, er zijn gezonde mensen die besneden zijn. Maar als je het dan wel hebt, hoort het wel naar behoren te functioneren.
En zoals een ander al zei, het kan te nauw zijn en dat is echt niet goed hoor.

Sccs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een erectie hebt dan gewoon vochtig houden ( onder de douche) in je eikel knijpen om daar het bloed uit te knijpen ( zachtjes!) en voorzichtig masseren. :
Anders inderdaad een afspraak met de huisarts maken want na verloop van tijd word het vervelend.
Als je vervolgens ook nog een erectie krijgt dan word het pijnlijk. A

Toegevoegd na 1 minuut:
Héérlijk, zo'n smartfoon!....
Ik wilde dus zeggen, als je geen erectie hebt en die krijg je wel dan word het pijnlijk.