Als twee vrouwen met elkaar dansen is er niets aan de hand.Waarom wel als er twee mannen met elkaar dansen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Het heeft niets met het feit van dansen met elkaar te maken, maar wat MEN erover denkt, dat is het verschil...

En men vind er niets van inderdaad als twee vrouwen dat doen, maar als twee mannen dat doen spreekt men er schande over...

Het heeft te maken met dat jagers solitair moeten zijn en waarop gejaagd wordt in kuddes mag verkeren...

Maar vooral is het zo dat men het moet afkeuren zo is de etiquette, zo is het algemene inzicht... Het moet afgekeurd worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor dit waardevolle antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 voor dit waardeloze antwoord...
Dan is er toch ook niets aan de hand? Sommige anderen storen zich daar misschien aan, maar dan is er bij hen iets aan de hand, niet bij de twee dansende mannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn veel meer vrouwen die graag willen dansen dan mannen, mischien wel 10 keer zoveel, dus vindt iedereen het inmidels heel gewoon dat vrouwen bij gebrek aan dansende mannen, met elkaar dansen, komt nog bij dat vrouwen niet alleen graag dansen maar ook beter dansen dan de meeste mannen.
Dus als er nu toch ineens dansende mannen gezien worden, is dat op zich zelf al zo bijzonder dat er direct wat achter gezocht wordt of in ieder geval erg opvalt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn landen waar juist de mannen meer dansen, met elkaar, alleen in ons tuttige landje ligt dat vaak heel anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha! tuttig :p mooi antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met 10 keer zoveel ben ik het niet eens, maar met de
rest van je antwoord wel, en daarom een +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pluseen het ligt er aan waar je woont, bij ons hangen de meeste mannen aan de bar en zullen niet gauw dansen, zelf ben ik gek op dansen, daarom valt het me steeds op.
Ik dans gerust met andere mannen hoor, geen probleem.
Het is mij ook nooit opgevallen dat iemand hier een probleem mee had. Mocht dit wel het geval zijn, dan gaan ze maar verderop staan. Die mensen die het een probleem vinden, zijn zelf een probleem. Ouwerwets geneuzel altijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het bekende vooroordeel,
Het gekke is dat mannen nooit met elkaar dansen er toch een vooroordeel is. (althans dat heb ik nog nooit gezien.)
Of de mannen dansen maar niet met elkaar omdat ze bang zijn voor de reactie.
Het vooroordeel is er , maar wordt nooit uitgesproken.
Leuke vraag !!!