Hoeveel is lbs ten opzichte van kg?

Ik heb op de wii een cardio programma en moet mijn LBS in voer (het gewicht dus). Heb al op internet zitten zoeken maar dan kom ik op pounds uit en dat klopt niet want dan zou ik lang en slank zijn ;)). Weet iemand hoeveel het is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
62.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de wii? ik moet gewoon kg invullen bij mijn eigen! Toegevoegd na 56 seconden:
maar lbs zegt me niks. :( sorry,

Antwoorden (3)

1kg = 2.2 lbs

Toegevoegd na 1 minuut:
1kg = 2.2046 lbs
om precies te zijn ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is ook afhankelijk van wat voor soort pounds je het hebt.

Maar waarschijnlijk bedoel je de Avoirdupois pound ( http://en.wikipedia.org/wiki/English_units#Weight ): Volgens wikipedia is het omrekenfactor om en nabij 2.2046226 lb/kg.

Je neemt die omrekenfactor, vermenigvuldig met je gewicht in kilogram en, voila, jouw gewicht in pounds...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Claudiatje;

Lbs. en pound zijn dezelfde maat. Lbs. is afgeleid van libra, de Latijnse naam voor pond als gewichtsmaat. Eén pound is 454 gram. Niet toevallig ook het gewicht van de inhoud van veel jampotten.