Is er een site/forum/email waar ik mijn verhaal kwijt kan en ik advies terug krijg?

Ik heb een soort probleempje waar ik erg mee zit. Is er iets op het internet waar ik dit anoniem kwijt zou kunnen en evt. Advies terug krijg? Als ik mijn probleem op deze site plaats wordt hij waarschijnlijk toch verwijderd. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je aangeven in wat voor categorie je probleem valt ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet of je een kind bent, maar dan kan je overwegen om bijvoorbeeld de kindertelefoon te bellen. Als volwassene kan je bij een psycholoog langs gaan (ook al is dat niet je vraag)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk bij je berichten op deze website voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je in de gelegenheid bent om een privébericht te sturen over je probleem, kunnen we samen verder kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een PM sturen kan en mag altijd.
Rieneke1
11 jaar geleden
je kan chatten bij sensoor.

Het beste antwoord

Het ligt er uiteraard aan wat voor soort probleem het is.

Je kunt proberen de vraag zo te formuleren dat het niet weggehaald wordt!
Gebeurd dit toch dan mag je mij een pb'tje sturen,dat mag je,als je wilt, natuurlijk nu ook al doen,ik zou het fijn vinden als ik je kan helpen!!

Veel sterkte!
Groetjes vlindertje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer eens fok.nl