Iemand van boven de 100 kilo heeft op mijn voet gestaan en heb er nog steeds last van het is al een maand geleden wat kan het zijn?

Iemand heeft midden op me voet gestaan. (boven de 100 kilo) mijn voet was eerst een beetje blauw en nu niet meer. Maar ik heb er nog steeds last van als ik loop of ren. Het is al wel 4 weken geleden dat het is gebeurd. Wat kan er dan aan de hand zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Botje gebroken denk ik. Ff tripje huisarts

Het beste antwoord

Kneuzingen van voeten, met name de bovenzijde staan erom bekend erg lang te kunnen duren. Je arts zal dat ook wel verteld hebben. Enkele maanden last is een "gewone" periode. Dus geen reden tot ongerustheid en anders terug naar de huisarts!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Danku wel

Andere antwoorden (3)

Het kan een klein scheurtje in het bot of iets dergelijks zijn. Maar dit is natuurlijk een van de extremere gevallen. Ga voor de zekerheid even naar de huisarts die kan het zien en heeft er altijd meer verstand van als hier op gv.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan een gebroken middenvoetsbeentje zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,voor jaren geleden was ik aan het voetballen met wat vrienden,er kwam een bal van hoog en pakte de bal vol op mijn wreef en schoot terug.Kun je vergelijken met iemand die met 100 k.g op je voet staat.Ik had erna de dezelfde klachten.Ben naar de dokter gegaan,die me meteen een verwijs kaart naar het ziekenhuis uitschreef.Foto's gemaakt en wat bleek,mijn middenvoetsbeentje was gebroken,6 weken gips!Ik hoop tot dat niet het geval is bij je.Vergeet je ponsplaatje niet!Gr. Rob Wolters.