Ik heb 2 verschillende ogen is hier wat aan te doen?

sinds kort (volgens mij) is mijn ene oog groter dan het andere. ik zit hier nogal mee want ik erger me er groen en geel aan. Ook mijn vriendinnen viel het al op dat mijn ene oog groter is dan de ander. ik voel me een beetje 'scheel' daardoor. is hier iets tegen te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Aan dat verschil kun je niets doen.
Misschien kun je bij een schoonheidsspecialist eens advies vragen hoe je ze het beste op kunt maken, zodat het minder opvalt
anneliez
11 jaar geleden
Ga eerst eens naar een opticien die oogdruk kan meten, het kan zijn dat de ookdruk van eeen ook te hoog is wat schadelijk is maar waar veel aan te doen is.
Blijkt dat in orde, dat valt met make up het verschil grotendeels te camoufleren.
Oogverkleining anders dan opheffen van glaucoom bestaat niet.
Maar ga eerst naar de opticien met een oogdrukmeter.
Deze stuurt je bij het geringste vermoeden van ooglijden door naar de oogarts.

Wacht daar niet mee.......