Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er verbindingen in de huid tussen verschillende punten van het lichaam? bv je krabt op een plaats en voelt ergens anders ook een steek.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee. Als het effect zich al voor zou doen moet het psychisch of psychosomatisch zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor acupunctuur word er wederkrijg gebruik gemaakt van verbindingspunten. Je zenuwbanen zijnent heel veel meters lang eb liggen overal door je lichaam. Ik heb persoonlijk bepaalde rare zenuwklachten en op een bepaalde plek in me nek voel ik het in me heup. En wel meer... Huisarts begreep er echter ook niets van. Ook soms als ik naar de wc moet bouwt er zenuwachtig getrek in de spieren van me duim op me handpalm, vervelend maar gelukkig is het vaak niet erg als je soms van die dingen voelt. Informatie over zenuwcellen is er wel te vinden, als je er last van heb kan de huisarts het misschien uitleggen. Ik weet dat het kan maar hoe het werkt helaas nog niet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding