mijn teen was gebroken, nu heb ik een kleine harde knobbel aan het begin van mijn teen? zou het bot mss niet goed zitten ?!

daar waar je bloed ziet op mijn teen daar onder heb ik die harde knobbel zitten ! is bijna hfl jaar geleden en doet nog steets pijn !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Amadea
11 jaar geleden
Zit er nagellak op de grote teen, of is dat een bloeduitstorting?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hebben ze hem destijds gespalkt? Dus bijvoorbeeld getaped aan je andere teen? Hebben ze er toen ook foto's van gemaakt? Het kan zijn dat het bot verkeerd is vastgegroeid, een optie zou dan operatief zetten zijn, maar of ze dat bij een teentje doen weet ik niet. Hij lijkt inderdaad ontstoken, misschien is dat alleen het probleem, ga naar de huisarts, die kan je waarschijnlijk precies vertellen wat het probleem is.

Antwoorden (2)

Hij is ook nog dik zie ik. Ik denk dat je morgen maar even een afspraak moet maken met je huisarts. Mischien dat je daarna even een foto moet maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DRINGEND een dokter opzoeken want die teen zit ontstoken !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ten laatste morgen vroeg.
Als de pijn onhoudbaar wordt eventueel nu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die foto is van toen het pas is gebeurt half jaar geleden maar onder die bloed plek op mijn teen zit nu een knobbel en doet nog steeds pijn !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nogal misleidend zo een foto vandaar de reactie. Het zou kunnen dat dit een simpele eeltplek is waar intussen een pit inzit. Dan eens vragen aan een pedicure.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja mijn moeder denkt dat we tog moeten trug gaan naar de dokteer, zij zijden toen dat het een gesprongen adertje was alleen waren ze binnen 5 minuten uitgekken maar ondertussen begin ik er aan te twijfelen voelt egt keihard aan en als ik er op duw of teen buig doet het gewoon super pijn :S
en ze hebben toen ook mijn tenen aan elkaar vast gebonden met tape alleen hebben ze dat toen heel slecht gedaan !