Ik had me enkel gekneusd (licht) nu kan ik al weer lopen, het doet nog een beetje pijn, na 3 dagen, na hoelang kan ik weer voetballen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben geen dokter, maar ik zou toch nog zeker een goeie week wachten voor je weer intensief gaat sporten. Hoe sneller je na genezing weer gaat sporten, hoe groter de kans dat je hem opnieuw kneust. En dat het geen pijn meer doet, wil niet zeggen dat het ook al volledig over is. ontzie je enkel nu nog even zoveel mogelijk, en begin dan over een paar dagen weer een beetje je bezeerde been erbij trekken. Begin rustig aan en zodra je lichaam aangeeft dat het toch nog niet kan, luisteren en gewoon stoppen. Je kunt beter een paar dagen niet sporten en dat het echt over is dan dat je een paar dagen eerder gaat sporten en dat je dan weer een week met een gekneusde enkel zit!