Hoelang is de hersteltijd van mijn gekneusde enkel, het doet niet pijn met het lopen alleen wel als ik mijn voet buig. Hoelang kan het duren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

het verschilt, maar meestal tussen de drie dagen en twee weken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van een goede verstuiking heb je 100 dagen last, volledig herstel kan wel 200 dagen duren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak het nog erger, adriek, het is geen enkeloperatie ofzo

Andere antwoorden (1)

Het verschilt meestal, als je goed en veel rust neemt zal het een paar dagen duren, maar je moet je enkel niet gaan overbelasten want dan duurt het zeker langer (eigen ervaring)