Hoe kom ik aan de rode bultjes op me huid?

Ik heb opeens op me pols en op me benen rode bultjes. Hoe kom ik eraan en wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

gezien het weer kunnen het heel goed zonneallergiebultjes zijn. worden veroorzaakt door een teveel aan zonlicht op de huid. remedie: bedek de lichaamdelen, waar de bultjes op zitten. lukt dit niet, smeer deze delen dan goed in met zonnebrandcreme.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zit op me pols dus ik kan het niet zo snel verbergen haha maar ik zal er aan denken. Heb het nooit eerder gehad. Ik vond het raar omdat ik minder buiten was dan normaal

Andere antwoorden (1)

Je hebt last van zweetbultjes, niet gek met dit extreme weer.
Talkpoeder werkt goed als je vaak door de warmte last hebt van warmtebultjes of zweetbultjes. Ik heb die ook altijd op mijn schouders en armen, maar deze gaan helemaal weg doordat ik babypoeder gebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankuu