IK heb littekens in mijn gezicht. Door dermatoloog kan het gelaserd worden. Wie heeft er ervaring, word het vergoed door het V.G.Z.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het ontstaan van het litteken speelt ook een rol, komt het door een ongeval of ernstige ziekte, dan kun je stellen dat je door het zien er van daar sterk aan herinnerd wordt (trauma) en het dus voor je gezondheid belangrijk is dat dat hersteld wordt. Je hebt hiermee het krachtigste argument. Ga er voor!!

Dat verschilt per verzekering. Je kunt het het beste dus aan VGZ zelf vragen. Mijn zusje heeft ooit een borstverkleining gehad omdat ze vooral met sporten echt pijn had. Na de eerste operatie was er veel littekenweefsel. Ze heeft een tweede operatie gehad om die littekens te laten verwijderen. Deze operatie werd vergoed. Zij zat destijds bij CZ. Wel heeft zij eerst een verzoek ingediend, compleet met foto's.

Even informeren bij de V.G.Z. dus even bellen.

als je aangeeft dat het je dagellijkse leven [ negatief] beinvloed en het je dus psygisch problemen bezorgd . dan zouden er maar weinig zijn die dit niet vergoeden.

VGZ vergoed volgens mij 500 euro per jaar.. Een behandeling kost ongeveer 200 euro en meestal heb je er een stuk of 10 nodig...Laat je goed informeren voordat je eraan begint.

Gewoon V.G.Z. en / of de polisvoorwaarden raadplegen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100