Ik moest bij een cliënt van mij met afwasmiddel poetsen, wat is het verschil tussen afwasmiddel en allesreiniger met poetsen?

Ik moest bij een cliënt van mij met afwasmiddel werken en niet met een allesreiniger, maar wat is het verschil met deze twee producten om mee te poetsen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (2)

twee redenen lijken mij:
-allesreiniger is agressiever dan afwasmiddel, dat prima ontvet.
-als je toch al afwasmiddel in huis hebt, waarom als je weinig geld hebt, zou je dan nog een schoonmaakmiddel kopen ?

als het de eerste reden is, dan zou je deze cliënt op groene zeep kunnen wijzen, prima en verantwoord schoonmaakmiddel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat ligt aan de prijs, maar ik weet dat als je geen (veel te weinig) geld hebt, elke uitgave er een teveel is !
Ik poets àltijd met afwaszeep ipv allesreiniger omdat het goed ontvet, goedkoop is en zuinig in gebruik. Het schuimt ook meer en daar hou ik van. En ik vind het ook zachter voor de handen.
Alle afwasbare oppervlakken poets/zeem ik met afwaszeep : ramen, vloeren, tegels, spiegels, al dan niet met een scheutje azijn bij.

Uiteraard gebruik ik geen afwaszeep voor werkzaamheden die een gespecialiseerder product vergen : douche, bad, wc, houten meubelen en andere (delicate) ondergronden