Waar kan ik biologische hondenbrokken vinden/bestellen?

Uiteraard zonder granen en genoeg vitamines en wat een hond nodig heeft??? Via internet bestellen zou wel zo makkeijk zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Ooit van Google gehoord? http://www.google.nl/#hl=nl&output=search&sclient=psy-ab&q=biologisch+hondenvoer&oq=biologisch+hondenvoer&gs_l=hp.3..0l4j0i30l4j0i5i30l2.1712.8052.1.8490.21.16.0.5.5.0.70.958.16.16.0...0.0...1c.9NlXdXvC2Lo&psj=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=f6e286602767970e&biw=903&bih=532
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat snap ik. Maar in sommige zitten nog granen en ik wil weten of mensen daar ervaring mee hebben en welke dus eigenlijk de beste is. In biologisch zit ook soms nog granen enz. En dat wil ik niet. Ik heb heel google al afgezocht...hmz wat dacht jij dan? :)

Het beste antwoord

Je zou het eens bij onderstaande site kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb deze dus besteld bedankt voor de tip!